مواد اولیه داروسازی

صنایع دارویی بخشی از صنایع شیمیایی به حساب می آیند. در گذشته تنها داروهای موجود از گیاهان و حیوانات گرفته می شد. ولی امروزه اکثر داروها از طریق فرایندهای شیمیایی تهیه و تولید می شوند لذا مواد اولیه مختلفی برای تولید دارو استفاده می گردد. تولید داروی با کیفیت و استمرار تولید آن یکی از دغدغه های خیلی از کشورها می باشد که با توجه به شرایط و زمان همیشه در معرض تهدید یا تحریم است. نمیتوان این محصول را از سبد خرید افراد حذف نمود. مواد اولیه صنایع داروسازی شامل مواد اولیه دارویی، مواد موثره دارو، افزودنی های صنعت داروسازی و مواد جانبی دارو می  باشند. ما مفتخر هستیم که یکی از شرکت های پیشگام در تامین مواد اولیه  داروسازی در کشور عزیزمان می باشیم. در صنایع داروسازی مواد اولیه دارویی شامل عناصر مورد نیاز برای تولید انواع داروهای مختلف است. این مواد مشتق شده و استخراج شده از منابعی است که می تواند طبیعی یا مصنوعی باشد. هر دارویی از مواد فعال و املاح تشکیل  شده است.
(APIs) چیست؟
به مواد دارویی فعال (APIs) گفته می شود.
 مواد اولیه صنایع دارویی فعال همچنین به عنوان « حجم فعال » نیز نامیده می شوند، و مواد تشکیل دهنده فعال بیولوژیکی در یک دارو هستند. بسته به نوع دارو، محصول میتواند حاوی بیش از یک ماده فعال باشد. 
هر ماده یا مخلوطی از مواد مورد استفاده برای تولید دارو تحت تعریف یک API قرار دارد. این مواد همراه با امكانات تشخیص، درمان یا پیشگیری از بیماری هستند. 
مواد اولیه صنایع داروسازی، API ها، تحقیق، توسعه و تولید داروها توسط اداره غذا و داروی ایالات متحده امریکا (FDA) یا اروپا (CE) اداره می شوند تا اطمینان حاصل شود که بهترین روش ها برای تولید داروها اتخاذ می گردند. دستورالعمل های منطبق با سیاست های تولید (CPG) در دستور کاری توسط قوانین و مقررات FDA یا CE شرح داده میشود. این دستورالعمل ها به کارمندان FDA یا CE این امکان را ایجاد میکند که در زمینه بازرسی و پیروی از قوانین، و همچنین در بخش صنعت به عنوان استراتژی و سیاست های آژانس در هنگام تعریف مجوز صنعتی اشاره می کند. CFR (کد مقررات فدرال) در کدگذاری به 21 عنوان مینویسد که حداقل عملیات تولید مناسب فعلی برای تهیه محصولات دارویی (به استثنای داروهای توموگرافی منتشر شده از پاتتری) برای تزریق به انسان. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروشندگان که می توانند فرآیند توسعه دارویی را پشتیبانی کنند لطفا از جستجوگر زیر در این مورد استفاده نمایید یا فروشنده ها و محصولات موجود را که ارائه دهنده فن آوری تحول داروسازی یا امكانات دارویی هستند را مرور نمایید. شرکت بازرگانی ویستا دارو تجهیز گستر وارد کننده و تامین کننده مواد اولیه صنایع داروسازی می باشد.
همچنین این شرکت اعلام میدارد آماده هرگونه خدمت رسانی و همکاری در زمینه تامین مواد اولیه شرکت های داروسازی و ارائه لیست قیمت مواد اولیه داروسازی خود به تمامی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محترم از سراسر کشور می باشد که از معتبرترین کمپانی های تولیدکننده مواد اولیه داروسازی تامیین میگردد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.